Lydiavanaken.reismee.nl

Laatste paar maandjes

Heey whatsupp yall,

Sorry dat ik niet zo veel update, maar heb het zo druk hier.

Niet te geloven, maar ik woon nu al gewoon 8 maanden in Amerika. Heb echt mijn ups an downs gehad, maar wil eerlijk gezegd gewoon hier blijven. Heb zoveel nieuwe mensen leren kennen dit jaar en ben nog niet klaar om over anderhlave maand afscheid te nemen.

Nou zullen we maar beginnen met de hoogetepunten:

- SNOW DAYS

- DRAMA TONEELSTUK

- PROMPOSAL

- SPRINGBREAK

- PROM DRESS SHOPPING

Snowdays:

Ik heb gewoon serieus bijna 2 weken sneewvrij gehad. Het is zo raar hier, als het al vriest of sneeuw op de wegen ligt is school gecanceld. In Nederland is het wel anders hoor, als bakken sneeuw naar beneden valt moeten we alsnog naar school.. Jammer genoeg hebben ze in mijn city geen zout strooi machines, dus blijft de sneeuw op de wegen liggen. Bijna iedereen van mijn school komt met de bus of auto naar school, dus ongelukken kunnen heel makkelijk gebeuren. Maarja, ik vond het niet erg want was erg blij met de sneeuw en 2 weken onverwachts vakantie is altijd fijn.

Innocent

Drama toneelstuk:

Och och och, Drama in Amerika wat een drama. Haha nee ( slechte grap sorry, 1 april toch..) drama is echt leuk hier (besef nu pas dat die zin niet eens als een grap klinkt). Ik heb gewoon voor de eerste keer meegeholpen aan een ' proffesioneel' toneelstuk. 6 weken lang na school blijven tot 8 uur s'avond... Ik was niet in de play itself, maar ik zat in de costum crew. Samen met mijn crewleden zorgde wij voor de kostumes van alle cast leden. De play dat central high school ( mijn school) had uitgevoerd was de: The Drowsy Chaperone. Het was echt heel erg gezellig met iedereen en de drama students kan je gewoon echt een 2e familie noemen. We hebben het toneelstuk 5 keer uitgevoerd en alle keren waren dik geslaagd :) Weer een ervaring rijker zullen we dan zo maar zeggen.

Promposal:

Nou het is gebeurd, ik heb de echte amerikaanse prom proposal gehad hoor. Een goede vriend van mij en mijn vriendinnen heeft 20 maart mij in het NEDERLANDS gevraagd + bloemen en een poster dat hij versierd had met lampjes. Stiekem wist ik al dat hij mij ging vragen, maar natuurlijk was het een leuk om mee te maken en heb ik ja gezegd. Prom is zo belangrijk en groots in Amerika, dus een date hoort er helemaal bij :)

Springbreak:

Jaja jongens springbeak zit er weer op. Afgelopen week had ik een weekje vakantie. Ellie (een vriendin) heeft een lake house in Hot springs (Arkansas). We hadden al een paar weken geleden besloten om met devriendinnengroep naar the lake house van Ellie te gaan.

Dinsdag 24 maart: zijn Courtney,Ellie(natuurlijk), Jordan en ik samen gereden naar Hot springs. Hot springs is ongeveer een uurtje rijden vanuit Little Rock. We kwamen aan rond een uur of 8 en hadden gelijk onze koffers uitgepakt. De hele avond hebben we GEKAART, JA JONGENS ZE KAARTEN HIER OOK !

Woensdag 25 maart: Opstaan, Pannoeken eten enh up opweg naar midget golf(ik denk dat ik gewonnen had

Wink
) Het was echt heerlijk weer rond de 25 graden met een flink zonnetje. Rond een uur of 1 reden we weer terug naar the lake house en hebben we de hele middag lekker aan het water gelegen. En ja hoor rond een uur of 5 kwam Caroline eindelijk aan bij the lake house (ze kwam een dagje later want ze moest woensdags werken). 'S avonds hadden we onze eigen pizza gemaakt jammie.

Gezellig toch? Jammer genoeg was de groep nog niet compleet want my girl Ashley moest nog komen.

Donderdag 26 maart om 9 uur in de ochtend kwam onze grote vriendin Ashley eindelijk bij the lake house aan. We hadden ons dagje al helemaal gepland, DOWNTOWN SHOPPEN IT IS.Helaas was het weer niet zo lekker als de dag daarvoor maar we hebben het nog erg naar ons zin gehad. Als afsluiter hadden we een resevation gemaakt bij een heel fancy restaurant, voor dinner. Rond een uur of 5 reden we weer naar huis om uit te rusten. Maar ja hoor, na een uurtje te liggen luieren hadden we geen zin meer om on fancy aan te kleden voor het restaurant. Na veel discussies kwamen we er eindelijk uit;WE MAKEN ONZE EIGEN FANCY DINNER AT THE LAKE HOUSE.

preparation:

1. Wit tafelkleed.

2. Wijn glazen (geen wijn natuurlijk)

Wink

3. Servetten en servies (+ salade vork,dessert lepel)

4. Kaarzen

5. Bloemen

6. Oude mensen muziek (no offense mom and dad)

Wink

7. Olive garden bellen om eten te bestellen

Smile

en natuurlijk als laatste, opfrissen en omkleden voordat het eten geserveerd werd door onze lieve butler (Ellie's vader)

Ik moet jullie nu eerlijk zeggen, deze avond was een van de leukste avonden die ik in Amerika heb gehad. We hebben ons als een stel idioten gedragen, gepraat met britisch bekakt accents, gelachen,gezongen en gedanst. Deze avond was echt een avond dat ik besef dat ik heel erg gelukkig ben met mijn vriendinnengroep in Amerika en dat ik gewoon hier wil blijven.

27 maart reden we helaas weer terug naar Little Rock.

Prom dress shopping:

Ik ga morgen samen met mijn hostmom kijken voor mijn promdress. Prom is op 18 april van 8:00 till 11:00. Natuurlijk zijn er afterparties dus we gaan de nacht wel goed doorkomen.

Ik post snel meer foto's!!!!!!

Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes en veel groetjes uit het ZONNIGE Little Rock

Smile

TOT OVER 2 MAANDEN....

xxx

Reacties

Reacties

Pap

Ha liefje, wat een mooi verhaal weer! Geniet er nog maar flink van. Ik snap goed dat je daar best zou willen blijven (maar ben toch wel erg blij je binnenkort weer te zien).

Opa enn oma Gaanderen

Wat een gezellige brief ,maar je blijft gelukkig niet in
Amerika, we Kijken al uit naar je thuiskomst!!!!
Veel liefs en tot over 8 weken.xxxxxx

malika

Aaaah leuk om te lezen lyd!! En snel skypn want over die promdate wil ik meer weten ;)

Xxxxx

opa en oma - terborg

Hallo meid, Heel fijn, dat we weer wat van je hoorde en
dat jij het ook naar de zin hebt. We tellen de dagen al af en zijn heel-heel blij je dan weer te zien.
Geniet nog maar lekker van de komende tijd!!!
Een hele dikke pakkerd van
opa en oma

Jacqueline

Wat leuk om te lezen. Super om te lezen dat je wilt blijven. Ik denk dat ik dat wel snap. Maar Siri telt de dagen af eer je weer thuis bent. geniet nog van je verblijf en uiteindelijk is sneeuw in Nederland ook best leuk.

Petra

Wat klinkt dat allemaal super leuk daar, jij maakt wel heel wat mee. En die prom, dat is toch wel heel speciaal. Willen we natuurlijk daarna wel alles van lezen. Ik snap wel dat je daar wilt blijven, maar dat gaan we niet doen hoor! Wij willen jou wel weer hier hebben. Maar geniet ervan daar, liefs uit Ravenstein xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!