Lydiavanaken.reismee.nl

Update van afgelopen maanden.

Hallo allemaal,

Het heeft een tijdje geduurd maar hier is een update van de afgelopen maanden. In mijn laatste blog was in november, dus we beginnen nu met december.

Decemeber was een hele leuke maand (kerstsezioen).

Mijn gastgezin kwam met de verassing, dat we kerst in Chicago gaan vieren met mijn hostdads familie. Met kerstavond kreeg ik hele leuke cadeautjes van mijn gastgezin en had ik cadeautjes aan hun gegeven.

We vertrokken de tweede week van de kerstvakantie met de auto naar Chicago. De autotrip duurde 10 uur maar ik heb me prima vermaakt met mijn muziek. We kwamen op een donderdag avond aan (kerstdag) en hadden onze spullen uitgepakt, uiteten geweest en gelijk ons bedje in gegaan. Vrijdagdag ochtend hadden we heerlijk ontbeten bij een bij een restaurantje en hebben host mom (holly) en ik de chicago shopping street rongelopen (Michigan avenue). Echt de straten en gebouwen in Chicago lijken net op die van New York, alleen het is minder druk gelukkig! Na de leuke wandeling langs de shopping street, liepen we terug naar het hotel en hadden we met mijn host dad afgesproken om langs te gaan bij zijn zus. Het hele idee van het tripje was om kerst diner en kerst cadeautjes te doen met rich zijn familie. We liepen naar het huis van Joe (Rich sister), die 10 minutjes afstand woonde van ons hotel. Ben zo jaloers op Joe, ze woont gewoon in het centrum van Chicago. Eenmaal aangekomen bij Joe, waren rich his brother (Don) , don's wife (Cicilia), en Rich his mother er al. We hadden een gezellig etentje. Zaterdag was de dag dat iedereen naar Joe kwam. Rich zijn dochter en zoon kwamen ook langs (Megan en Nath). Het was een hele gezellige dag bij Joe, vol met gelach, cadeautjes en gezelligheid. Zondag was MIJN DAG, ik mocht gewoon mijn eigen gang gaan, en de hele dag shoppen @ Michigan Avenue. Zoals je wel had verwacht, ik ben helemaal los gegaan EINDELIJK EEN H&M, ZARA EN TOPSHOP. Rond een uur of 4, hadden we besloten om de metro te pakken en naar Megan haar neighboordhood te gaan. Eenmaal aangekomen zaten we gezellig met Megan, Nate Holly, Rich en Jordan (Megan's husband) in een cafetje. Megan Nate en ik hadden nog even rondgelopen en geshopt. Ik had besloten om die avond te slapen bij Joe in haar huis.. want eerlijk gezegd slapen op de kamer met je hostparents is moeilijk. Ze hebben allebei moeite met in slaap komen, dus praten ze de hele avond. (NO HATE), Maandag was alweer de laatste dag, again i got the change to shop en zijn we (holly rich en Megan) naar aquarium gegaan. OMG OMG we moesten gewoon 4 uur wachten in de kou, om naar binnen te gaan.. Maar we hadden het er voor over en het was het zeker waard :) Dinsdag reden we weer terug, en kwamen we weer aan in het stadje LITTLE ROCK.

New years eve:

Omg new years eve was hier zo leuk. Mijn gastgezin had geen plannen en ze wouden gewoon het liefste om 10 uur al naar bed. Natuurlijk wou ik het wel vieren dus mijn vriendinnen hadden me gesmst dat er een feest is bij een vriend van ons @huis. Ik had een leuke outfit aangetrokken, en verzameld bij Ashley haar thuis. Rond een uur of 8 reden we naar zijn huis. Het feest was ongeloofelijk tof, er waren meer dan 100 mensen in zijn huis en iedereen was vol aan het genieten. Ik ben echt blij dat ik het 'typische' Amerikaanse huisfeesten kan meemaken hier.

Zo mijn 'korte' Chicago en new years eve verslag ook weer gehad. Ik heb zoveel gedaan in de afgelopen maanden dat het moeilijk is om elk moment te beschrijven. OH OH OH groot nieuws, mijn gastgezin gaat verhuizen.. NEE NEE niet schrikken, ze gaan niet verhuizen tijdens mijn verblijf , maar wel gelijk als ik vertrek. Mijn gastvader heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen in Atlanta en heeft het aangenomen. Het is geen groot verschil voor mij maar ik heb wel echt een beetje een alleenstaande host moeder hiero, haha. Mijn gast vader vertrekt bijna elke week voor 4 dagen om te werken in Atlanta. Een paar weken geleden heb ik weer bij mijn vriendin Gretchen voor 4 dagen geslapen. Mijn host moeder moest voor een paar dagen naar Atlanta, om te kijken voor een nieuw huis. Ik heb het overigs heel gezellig gehad bij Gretchen :). Holly en Rich hebben op dit moment een huis gevonden en gekocht.

Dit zijn toch wel echt de belangrijke punten die zijn gebeurt. Natuurlijk heb ik veel leuke dingen gedaan met mijn vriendinnen en vrienden, maar het begint allemaal 'normaal' hier te worden. Zoals jullie allemaal wel kunen zien staan de foto's op facebook (meeste).

Als jullie nog vragen hebben of een skype sessie, laat het maar horen. Sorry trouwen, dat ik niet altijd even snel antwoord, maar het tijdverschil is vervelend en ik gebruik whatsapp niet zoveel meer, hier in Amerika omdat al mijn Amerikaanse vrienden en vriendinnen smsen.

Oh en NOG HET BELANGRIJKE NIEUWS IK KOM 31 MEI OM 9:20 AAN OP SCHIPHOL!! Dus ik verwacht jullie allemaal met spandoeken en een frietje speciaal. Serieus dat frietje speciaal zou echt fijn zijn.....

Embarassed

Groetjes, Lydia

Reacties

Reacties

Marcel

leuk verhaal, schatje. Geniet er nog van de laatste maanden!

opa en oma uit terborg

hallo meid, bedankt voor je briefje, daar waren we heel
blij mee. en ook te horen dat je goed gaat. Wat een ervaring is het dat je zo iets allemaal meemaakt .en er zo
van kunt genieten. Wat zul je ons veel te vertellen hebben als je terugkomt, we verspitsen ons er ook op.
Geniet er nog maar van, Heel veel liefs en een dikke
zoen van opa en oma

opa en oma gaanderen

Hoy Lydia, wat fijn dat het zo goed met je gaat
En wat een enthousiasme .Dus binnen 4mnd. zien we je
terug!!!!Hoy hoy!
Lieve groeten Ook voor je gastouders.
Dikke zoen Opa oma doei!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!