Lydiavanaken.reismee.nl

Een maand in Amerika

Goede morgen iedereen (half 10 's ochtends in Little rock)

Laatste dagje weekend en dan begint de schoolweek weer.. Gister was ik precies een maand in Amerika. Ik had gister btw een hele blog geschreven valt de PC in een keer uit..DOEI VERHAAL maargoed nu dus weer opnieuw...

Vorig weekend ( zaterdag) ben ik samen met een vriendin Makalya naar West Little rock geweest, beetje gewinkeld, nagels gedaan en voor de eerste keer CHICK FILLET gegeten (beetje zelfde als KFC). Afgelopen maandag was het Labor day, dat houd in dat de zomer officieel voorbij is :( maar had wel gelukkig vrij. Ik moest echt nieuwe kleren hebben dus heb met Holly een paar winkels bezocht en uiteindelijik had ik aan haar gevraagd of ze mij kon afzetten bij de Mall zodat ik even alleen goed kan focussen haha. Ik heb bijna de hele forever 21 leeggekocht maar het was het waard, want ben heel blij met mijn nieuwe kleren

Smile

De maand is heel snel gegaan en heb veel nieuwe mensen leren kennen. Vrijdag ben ik vanuit school met een vriendin (Ashley) naar de film geweest: ' Le's be Cops' . De film was zo komisch we hebben de hele tijd alleen maar gelachen. Om 6 uur was de film afgelopen en zijn we naar haar huis gegaan om te wachten op een andere vriendin (Caroline). Toen ze aankwam bij Ashley zijn we naar het pizza cafe gereden. Ik zat heel vol van de popcorn maar heb wel mijn heerlijik pizza helemaal opgegeten. Uiteindelijk kwamen Allie en Katie nog langs en hebben we gezellige meiden avond gehad. Ashley en Caroline brachten me thuis (met Ashleys auto)
Innocent
Zaterdag (gister) heb ik niet zo veel gedaan, beetje bankhangen film kijken en huiswerk maken. Oja btw school is toch nog wel lastig met de Engelse lessen. Maar heb het wel erg naar me zin met mijn medestudenten.
Ik ben trouwens ook lid van een club ' de German club' .. samen met Ashley en Allie. Clubs houden in dat je gewoon activiteiten tijdens schooltijd en buiten schooltijd samen gaat doen. In de German club gaan we bijvoorbeeld binnenkort naar een feest dat is georganiseerd in Little rock wat een Duits thema heeft. Klinkt allemaal raar maar is een beetje moeilijk uit te leggen, maar samengevat je wordt echt met een gezellig groep medestudenten.
Aankomende woensdag ben ik JARIG!!!!!! 18 EINDELIJK.. maar vind het heel jammer dat ik niet met mijn lieve ouders,broer, familie en vrienden en vriendinnen kan vieren. Gelukkig hebben Holy en Rich een feestje voor mij gepland aankomende zaterdag waar mijn vriendinnnen en hun kenissen en vrienden en vriendinnen komen.
Oja heel leuk trouwens aankomende vrijdag is mijn eerste football game, kan niet wachten hoe dat is!!!!
Maandag begint mijn schoolweek weer maar gelukkig hoef ik donderdag en vrijdag niet naar school, omdat Holly Rich en ik naar Fayetteville. Een vriendin van Holly heeft net haar kunst tentoonstelling in een museum dus gaan we daar de 2 dagen onze tijd doorbregen.
Nou dit was mijn verhaaltje weer!
Tot snel xxxxxxxxx (nog 9 maanden)
Kiss

Reacties

Reacties

Jetske Aalders

Leuk om te lezen nichtje, fijn dat je het zo goed hebt daar!:)
Heel veel liefs!!

opa en oma van aken

hallo Lydia,
Wat leuk, dat we reisverhalen hebben kunnen lezen,
geweldig is dat toch! We hebbe n er heel erg van genoten en we zijn blij, dat je al een beetje gewend ben en ook al leuke vriendinnen getroffen hebt.
We kijken nu al weer uit naar het volgende reisverhaal. Heel veel succes en veel liefs
van opa en oma van de Kramersweide.

Hans en Petra

Klinkt een beetje zoals in die Amerikaanse films, wat een leuke ervaring zo!! Je vermaakt je in elk geval goed, en verveelt je beslist niet zo te lezen. Geniet er maar van hoor, en hou ons hier maar op de hoogte! Heel veel liefs van ons xxx

Opa enOma G

Nou je bent er wel druk mee. Fijn dat het zo goed gaat en je ook al leuke vriendinnen hebt.We zijn blij met je blog en kunnen zo heerlijk mee genieten .Liefs xxx
Oma en Opa.

irène

happy birthday to you, happy birthday dear Lydia adult, happy birthday to you :)))
veel plezier vandaag, John en irène

Gerard en Jeannette

Van harte gefeliciteerd en zaterdag heel veel plezier!
De tijd zal wel voorbij vliegen als je zoveel leuke dingen doet en leuke mensen ontmoet. Geniet er maar van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!