Lydiavanaken.reismee.nl

De LAATSTE maand.

Heey iedereen,

Kiss

Ik kan het gewoon niet geloven, de laatste maand is ingegaan. De 10 maanden zijn zo verschrikkelijk snel gegaan..Maar ik heb ook goed nieuws, ik ben klaar met school over 2 weken. Volgende week is de laatste les week voor seniors en daarna zijn de 'semester exams'. Maar vrees niet want ik heb geluk dat ik een Exchange student ben want die hoeven de examens niet te doen..

Nou, laten we maar beginnen met een van de leukste avonden ooit, PROM! Zoals ik al eerder vermeld had was mijn prom 18 april. Ik was ongeveer rond 11 uur opgestaan omdat ik mijn hele dag moest besteden aan makeup en haar. Gezichtsmakkertje, haren gekruld, makeup op gedaan, dress aan en hup ik was helemaal klaar voor Prom. Om half 4 reden mijn gastouders en ik naar een afgesproken plek met vriendinnen en onze dates. We hadden foto's gemaakt in een overdekt shopping center met een proffesionele cameraman ( die ook de homecoming foto's had gemaakt). Rond 6:00 stond onze bus klaar om ons allemaal naar het restaurant te brengen (Cheers). We hadden onze eigen aparte party room en het eten was heerlijk. 8:00 het was tijd om naar Prom toe te rijden met bus, de busrit was ongeveer 20 min en we hadden het heel gezellig. We waren met in totaal 18 mensen. Eenmaal aangekomen op Prom, gingen we helemaal los, het was een gezellige avond met veel gedans, gelach en gezelligheid. We hadden besloten om om 10:30 met de bus naar Courtney's huis te rijden ( waar we bleven slapen achteraf), om snel om te kleden voor de afterparty. We hadden ongeveer 20 min nodig om om te kleden en huppattee de bus weer in om naar Grayston's huis te rijden. Eenmal aangekomen bij grayston rond 11:30waren alle seniors daar. We hadden een gezellige afterparty gehad bij grayston's en besloten om 2:00 weer richting Courtney's huis te rijden. We lagen uiteindelijk om 3:30 in bed, omdat we onderweg alle jongens nog moesten afzetten thuis. Het was een hele gezellige avond en ben zo blij dat ik zo'n leuke groep vrienden en vriendinnen heb.

Nou, Prom was wel echt een van de leukste belevenisen in mijn hele high school jaar. Ik kan gewoon niet geloven dat al mijn lieve vrienden en vriendinnen over een maand gaan afstuderen van de middelbare school. Oh en ook even een update over mijn leven als ik terug kom, ik heb besloten dat ik volgend jaar Maatschappelijk werk en dienstverlening wil gaan studeren in Utrecht. Ik heb me ingeschreven en natuurlijk hoop ik dat ik wordt aangenomen. Dus vanaf het nieuwe schooljaar in Nederland, you can visit me in Utrecht. :) Natuurlijk blijf ik gewoon de hele vakantie in Nijmegen( behalve de heerlijk 5 dagen in Valencia met Siri)

Ik zie jullie allemaal heel snel weer. Op 23 mei komen Efraim mama en papa hier aan in Little rock om een weekje te blijven. Ik ga proberen ze zo veel mogelijk te laten zien. Nu ga ik nog lekker genieten met iedereen hier.Een vriendin (Caroline) en ik hebben al een hele lijst gemaakt wat ik nog allemaal moet doen voordat ik weg ga. Op de lijst staat onder andere, roadtrip naar Fayetville om de college campus te bezoeken, drive in movie, water park Hot springs, disco rollerskaten en nog veel meer :)

Groetjes uit Amerika and i see yall in a month

Sealed

Reacties

Reacties

Marcel

Hoi Liedje,
Mooi verhaal weer, leuk dat je zo geniet. Maar toch:can't wait tot de 23e!
Pap

Petra van Aken

Ha lydia, wat een prachtig verhaal weer en vooral wat een super ervaring die PROM. Geweldig toch dat je dat mee hebt mogen maken. Je zag er ook geweldig uit hoor! Maar wij zijn wel blij dat je over een maandje weer naar Nederland komt, is toch gezelliger met jou er weer bij en de hele familie compleet . Leuke keuze trouwens voor je studie in Utrecht, je nichtje en oom achterna. Geniet nog van die laatste maand en wij kunnen niet wachten om je weer te zien eind mei! Liefs uit Ravenstein.

FAM Ruiken

Lieve Lydia wat ben je een bofferd. Zo,n leuk jaar en zoveel mee gemaakt.
Dat pakt niemand je meer af! Maar we zijn blij dat je zo weer thuis komt..Nog een prettige tijd en tot eind Mei.
Groetjes Opa en Oma Gaanderen.

oma en opa uit Terborg

hallo lieve meid,Wat een bof-kont ben je toch, dat je
alles zo mee kunt maken en er zo van genieten kunt!
Het is je van Harte gegund hoor, wij genieten met je
mee. Wij zijn de dagen al aan het aftellen, dat je weer
bij ons bent.
veelliefs van opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!